středa 1. července 2015

Na čekačce 4.7

Více o projektu najdete zde.
Tak jsem to zvládla a mám za sebou více či méně úspěšně svůj druhý semestr na magistrovi. A tak už mám prázdniny v plném proudu a můžu si číst až do aleluja. (Samozřejmě jen v rámci možností mezi jinými povinnostmi).

Čekačkový seznam jsem v červnu konečně zkrátila o jednu položku a tou je:
  1. Dobrodružství milovníka knih- Charlet Lovett 
Mimo čekačkový seznam jsem přečetla,alespoň dvě:
  1.  Vášnivý svůdník- Christina Lauren
  2.  Demon Glass- Rachel Hawkins
  3.  Spell Bound- Rachel Hawkins
  4.  Hledání Aljašky- John Green
Aktuální seznam na červenec a zbytek roku 2015 vypadá takto:
  1. Tanec s draky- George R. R. Martin (už opět čteme :D)
  2. Ztracený symbol- Dan Brown 
  3. Pilíře Země- Ken Follet 
  4. Atlas mraků- David Mitchell (má půjčeno sestřenice)
  5. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
  6. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
  7. Muzeum prazvláštních věcí- Alice Hoffmanová
  8. Metro 2033- Dmitry Glukhovsky
  9. Metro 2034- Dmitry Glukhovsky
  10. Rytíř sedmi království- George R. R. Martin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.