čtvrtek 1. května 2014

Na čekačce 3.5

Více o projektu najdete zde

Ano ano, je to tu. Začíná nám květen. Pro mne to asi bude dost náročný měsíc- finišování bakalářky. Příprava na státnice a v pravní polovině ještě zkouškové. Tak mi drže pěstia  přejte štěstí, abych tu bakalářku dodělala (no dokopala se k tomu) a všechno mi vyšlo a na začátku července už jsem měla ten podivný titul Bc. :D

    Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla:
    1. Gabrielovo inferno- Sylvain Reynard
    2. Bez naděje- Colleen Hoover
    3. Rodokmen smrti- James Rollins
    4. Svůdné zlo- Wendy Higgins
    5. Easy?- Tammara Webber
    6. Počkám na tebe- J. Lynn

    Aktuální seznam na květen(a budoucnost) vypadá takto:
    1. Hostina pro vrány- George R. R. Martin (přelouskáno 35 %)
    2. Válka za bílého dne- Peter V. Brett 
    3. Mapa času- Felix J. Palma
    4. Ztracený symbol- Dan Brown 
    5. Fifty Shades Freed- E. L. James (půjčeno od sestřenice)
    6. Pilíře Země- Ken Follet 
    7. Atlas mraků- David Mitchell (snad ji brzy vrátí sestřenice)
    8. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
    9. Myši- Gordon Reece
    10. Tanec s draky- George R. R. Martin
    Jsem zvědavá jak se mi podaří zkrátit seznam během května a jestli vůbec v zkouškovém, finišování bakalářky, učením na státnice,...

    3 komentáře:

    1. Mapu času by som si tiež rada prečítala. Má krásnu obálku a cestovanie v čase ma v knihách veľmi zaujíma :)

      OdpovědětVymazat
    2. Takisto ako Catty aj ja by som si rada prečítala Mapu času :)
      Ostatné knižky tiež dobre vyzerajú :)

      OdpovědětVymazat
    3. tak z toho znám tak půlku :) bezva projekt

      roo.rachel.1987@gmail.com
      http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

      OdpovědětVymazat

    Díky za tvůj komentář.