pondělí 21. října 2013

City of Ashes- Cassandra Clare

autor: Cassandra Clare
název v originále: City of Ashes
název v češtině: Město z popela
série (orig/cz):  The Mortal Instruments/Nástroje smrti
díl v sérii: 2.
nakladatelství (aj/čj1/čj2): Margaret K. McElderry Books/Mladá fronta/Knižní klub
vydáno(aj/čj1/čj2)2008/2010/říjen 2013
počet stran(aj/čj): 453/400/392

čteno v angličtině

Anotace
Clary Frayová si toužebně přeje, aby se její život zase vrátil do normálních kolejí. Ale co je vlastně normální, když jste lovec stínů, zabíjíte démony, vaše matka je v kómatu způsobeném kouzlem a vy najednou vidíte vlkodlaky, upíry a víly? V druhém díle napínavé série autorka vtáhne čtenáře zpět do temných spárů newyorského podsvěta, kde láska vždy znamená nebezpečí a moc s sebou přináší smrtonosné pokušení.

Hodnocení
Druhý díl ze série Nástrojů smrti nese zajímavý název. Jehož význam jsem pochopila nejspíš až v závěru knihy.

Nemohla jsem si pomoci, ale v tomhle díle mi Clary začínala nějak víc otravovat život. Nevím, čím to. No dobře tak, trochu tuším, čím to způsobila.

Od příběhu jsem asi po konci prvního dílu čekala více akce a zvratů na začátku knihy. Té akce jsem se v podstatě dočkala spíš až na konci.

Velmi se mi však líbilo, že v příběhu dostal větší roli Magnus, jeho postavu jsem si oblíbila a v tomto díle jsem se jej mohla nabažit. Trošku se tu rozkrývá i jaký vlastně tento warlock je ve skutečnosti.

Zajímavou událostí v knize byla návštěva u Vílího dvora. Tedy ne, že bych její zakončení takové nečekala, ale celkově se mi kapitola týkající se této události líbila.

Opět jsem si užívala Jaceovy hlášky a odrzlé chování, ačkoli ne vždy byl takový, ale ukázal i své jiné stránky. A kupodivu se z něj tak stala ještě zajímavější postava.

Pořádné akce a "velkého odhalení" jsme se však dočkali až ke konci knihy. A já už teď můžu prohlásit, že Casssandra umí opravdu dobře psát blbé konce.

Město z popela tedy hodnotím 75 %.

zdroje obrázků, anotace: goodreads.com, bux.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.