středa 10. července 2013

Střípky duší- Mary Lindsay

autor: Mary Lindsay
název v originále: Shatered Souls
název v češtině: Střípky duší
série (orig/cz):  Souls/
díl v sérii: 1.
nakladatelství: CooBoo
vydáno: říjen 2012
počet stran: 304

Anotace
Lenzi slyší hlasy a má vize – vize o náhrobních kamenech, povodních a chlapci s kovově šedýma očima. Zdá se, že jí nikdo nemůže pomoci – dokonce ani její přítel Zak. Pak však potká Aldena, kluka ze svých snů, jenž jí prozradí, že ona je mluvčí – člověk schopný komunikovat s bloudícími dušemi a pomoci jim – a že on byl po celá staletí jejím strážcem. Nyní čeká Lenzi těžké rozhodnutí: Zak nebo Alden, život nebo smrt. Jenže čas se krátí. Zlovolná duše chce Lenzi zničit a zabije ji, jestliže se nerozhodne včas…

Hodnocení
Obálka téhle knížky mne oslovila na první pohled. dívka v šatech z okvětních lístků růží. Zajímavý název a heslo: "Láska, smrt, osud, nebezpečí." prostě lákala ke čtení.

Jednoduchá dějová linka: Všední dívka, která začne slyšet hlasy a vidět věci, které ostatní nevidí, a tak se začne považovat za psychicky nemocnou stejně jako její nedávno zesnulý otec. Ale jen do té doby než potká ohromě sexy kluka Aldena, který jí začne osvětlovat, co se vlastně děje.

Lenzi mi docela často lezla na nervy. Ale aspoň ji vyvažoval Zak, který byl takový správně "hráblý" (i když i ten mne v konci, trošku naštval, ale pak to zcela vylepšil) a Alden jakožto pan dokonalý- no budiž, ale už by mohlo být v knihách více "normální" lidí.

Podstatou veškerého děje je možná až příliš sladký příběh o lásce a čím si musela/ musí projít. Který tu však ani nebyl na škodu.

Konec se mi líbil, i když byl očekávaný, zpracován byl hezky. A určitě, pokud se mi do rukou dostane další díl s chutí si ho přečtu. Protože po takovémto ukončení knihy mám pár věcí, které bych ráda viděla jak se vyvíjely dále.
"Sklapni! Myslela jsem, že jsi starý muž."
"Stará duše. Mladý muž. Velký rozdíl. Nevadí, jsme jen přátelé, vzpomínáš?" 
Celá otázka duchaření, byla pro mne zajímavě a netradičně pojatá. Všechna ta pravidla, sdílení, rozhřešení,...

Do čtení jsem se pustila, bez nějakých větších očekávání, jen s tím, že je to duchařina a jsem na ni zvědavá. Už čtení prvních stránek knihy mne doslova pohltilo, že jsem téměř nebyla schopná se od knihy odtrhnout. Líbilo se mi jak se postupně odhaloval Lenzin život a příhody.

Zkrátka Maryin styl psaní mi sedl a nakonec kniha od mne získává krásných 75 %. A já se bude těšit na již zmíněné pokračování.

zdroj obrázku, anotace: cooboo.com
Proloženo citací z knihy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.