pátek 28. června 2013

Sukuba5: Stíny- Richelle Mead

autor: Richelle Mead
název v originále: Succubus Shadows
název v češtině: Stíny
série (orig/cz):  Georgina Kinciad/Sukuba
díl v sérii: 5.
nakladatelství: Domino
vydáno: březen 2013
počet stran: 264

Anotace
Některým vábením lze odolávat jen po určitý čas...
Georgina Kincaidová má záviděníhodné schopnosti: je nesmrtelná, svede každého muže, o kterého stojí, může měnit podobu a umí nosit tak vysoké podpatky, že by se na nich běžný smrtelník zabil. Tohle všechno je pro ni hračka.
Ovšem sledovat přípravy na svatbu bývalého přítele, to je úplně něco jiného. Georgina se nedokáže rozhodnout, co je pro ni vlastně horší: jestli to, že si Seth bere jinou ženu, anebo to, že si musí sehnat nové šaty na svatbu. Ještě že ji od těchto příšerných starostí rozptyluje nový spolubydlící, nefil Roman, z něhož sex-appeal přímo prýští. A pak je tady Simone, nová sukuba ve městě, která se až podezřele zajímá o Setha Mortensena.
Největší nebezpečí ovšem číhá přímo v Georginině hlavě. Stále častěji slýchá vábení jakési záhadné síly, která ji láká... pravděpodobně do záhuby. A Georgina ví, že je příliš slabá, než aby dokázala dlouho odolávat...

Hodnocení
Nemyslím, si, že by obálka byla špatná, ale nezapadá mi k obálkám prvních dvou/tří dílů série. Bohužel.

Relativně brzy se v příběhu odehrálo to ono něco strašného, co jsem očekávala spíše až na konci. Byla jsem tedy zvědavá, o čem bude zbytek knihy, když se vlastně to nejpodstatnější stalo. A musím Richelle pochválit jak se s tím poprala. Byla jsem téměř stejně zmatená jako sama Georgina. A rozhodně bylo o to zajímavější, že jsme se dozvěděli více o Georgininé minulosti.

Přesto však musím říct, že mi Goergee občas umí pořádně lézt na nervy. Za to jsem si v tomhle díle dost oblíbila Romana a Codyho- on tu byl zkrátka k sežrání. :)

Richelle se povedlo zajímavým způsobem skloubit fantastično (Georgininy problémy s dalšími potvorami) se všedními problémy v životě smrtelníků- tím myslím přípravy na svatbu.

Kniha na mne působí dojmem první poloviny finiše série. Tedy jako by to měl být závěrečný díl, ale pak se toho naskytlo poněkud víc, co ještě napsat, takže se to rozdělilo do dvou. Proto jsem zvědavá, co vykouzlí a přinese poslední díl, který vychází v listopadu.

Stíny předčily moje očekávání. Po pravdě jsem moc nečekala, kvůli předešlému dílu. Ale Mead mi dokázala, že si umí hrát s fantasií. Přesto tomu, že se mi kniha líbila nejvíce napomohly "fleshbacky" ze sukubiné minulosti.

Konečný verdikt tedy zní 85 % procent.

zdroj obálky a anotace: dominoknihy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.