sobota 1. června 2013

Na čekačce 2.6

Více o projektu najdete zde

A máme tu začátek června, přede mnou snad už poslední dvě zkoušky. A pak prázdniny. Tentokrát jsem se docela činila. Je zajímavé, že během zkouškového toho přečtu nějak víc. Asi je to dobré na odreagování. :)

Seznam jsem zredukovala o:  
  1. Banka těl: Mladší- Lissa Price (*****)
  2. Loď mezi hvězdami- Beth Revis (****)
  3. Sukuba 5: Stíny- Richelle Mead (*****)
Mimo čekačkový seznam jsem se přečetla: 
Being Jamie Baker- Kelly Oram (****)
Střípky duší- Mary Lindsey(****)

Aktuální seznam na červen (a prázdninové období) vypadá takto:
  1. Bouře mečů- George R. R. Martin (30 % přečteno)
  2. Hvězdy nám nepřály- John Green
  3. Chvíle před koncem- Lauren Oliver
  4. Ďáblova kolonie- James Rollins
  5. Milion sluncí- Beth Revis
  6. Všechny barvy země- Beth Revis
  7. Ztracený symbol- Dan Brown 
  8. Noční cirkus- Erin Morgenstern
  9. Pilíře Země- Ken Follet 
  10. Atlas mraků- David Mitchell
  11. Zasvěcená- Cynthia Hand
  12. Hladová přání- Tereza Matoušková
  13. Hostina pro vrány- George R. R. Martin
  14. BZRK- Michael Grant
  15. Alchymie věčnosti- Avery Williams 
  16. Černá labuť vzlétá- Lee Carroll
  17. Jestli zůstanu- Gayle Forman
Jsem zvědavá o kolik se mi tenhle seznam povede za prázdniny zkrátit. A jak moc udržím toto pořadí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.