středa 8. května 2013

Serial Hottie- Kelly Oram


autor: Kelly Oram
název v originále: Serial Hottie
název v češtině: -
série (orig/cz): -
díl v sérii: -
nakladatelství: Bluefields
vydáno(aj): 2012
počet stran(aj): 374

čteno v aj

Anotace (můj překlad anotace z GR)
Do hokeje zblázněná divoška Eleanor Westley nikdy dříve nebyla objektem pozornosti kluků. Takže, když se ten nejvíc sexy kluk, kterého kdy viděla, přestěhuje do domu přes ulici a začne se k ní chovat jako by byla středem jeho vesmíru, přirozeně začne trochu pochybovat. Ale vše začne dávat smysl, když dívky, které vypadají přesně jako Ellie začnou v okolí města umírat. Očividně je ten nový kluk vrah a samozřejmě se mu líbí jen proto, že ji chce rozřezat na kousíčky. Správně? Čím více Ellie poznává Setha, tím víc je přesvědčena, že je psychopatickým vrahem. Problémem ovšem je, že je to ten nejsladší psychopatický vrah, kterého kdy potkala. A to ani neříkám, že je až vražedně sexy. Nezáleží na tom jak moc se snaží, nemůže si pomoct a zamiluje se do něj. Najde Ellie svou pravou lásku nebo se z jejího léta stane poslední?

Hodnocení
Snad poprvé tu ode mne budete číst, že se mi obálka nelíbí. No opravu se mi nelíbí. Taková obyčejná. Snad jen ten pokus o písmenka jakoby vystříhaná z novin, by mohla dostat malé bezvýznamné plus. No na druhou stranu, jsou i horší obálky.

Příběh je vcelku obyčejný. Ellie zůstává v létě sama, protože její nej přátelé odjíždí na "hokejový tábor" a ona má strach, že se toto léto ukouše nudou. Když se však přestěhuje do protějšího domu nový kluk, začnou se v ní projevovat dívčí sklony. A ne že by na tom neměla tak trochu i zásluhu její sestra Angela, která je královnou školy. Díky Angele vymění jeany, trika a svetry za šortky a topy, a tak vypadat více jako holka. No a do toho se nám připlete v okolí řádící sériový vrah a Sethova minulost.

V příběhu se taky dočkáme trochu detektivního příběhu a na konci je kniha docela akční.

Během čtení jsem si Ellíe hodně oblíbila, je prostě svá. I když pravda, v určitých chvílích mi lezla na nervy. Seth jakožto hlavní slaďoušek byl v pohodě, do chvíle než jsem si přečetla bonusovou kapitolu, totiž jeho první pohled a setkání s Ellie, to už na mě působil, že je trochu vážněji psychicky narušen. No třeba to byl účel autorky. Těžko říct. Rozhodně jeho až nadměrná starost o Ellie byla k sežrání (i když sama bych takovou pozornost asi nesnesla :D).

Kellyin styl je skvěle čtivý a opět tu platí to, co pro V is for Virgin, máme tu jednoduchou angličtinu. Takže určitě skvělé pro začátečníky ve čtení v aj.

Tato kniha mne zaujala o něco méně, ale přesto rozhodně stojí za přečtení. Opět patří mezi oddechovky a ode mne si získává 75% ohodnocení.

zdroj obrázku: goodreads.com

3 komentáře:

  1. Pekná recenzia 8)
    Autorka ma očarila v Being Jamie Baker, takže aj toto si plánujem prečítať ako aj V is for Virgin 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jamie už mám skoro dočtenou, ale asi nej favoritem je stejně pro mě V is for Virgin. :D

      Vymazat
  2. Jůůůů :) Chvílemi jsem si říkala, že by to nemuselo být nic pro mě, ale miluju ten název a miluju ten Kellyin styl, a tys knihu ani moc nezdrbala, takže... must-read! :3 Super recenze :)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.