pátek 26. dubna 2013

Představ se! Z čeho se mi dělá špatně


Představ se! je trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy vám každý týden o sobě prozradím něco na t éma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Z čeho se mi dělá špatně

Jelikož poslední dobou mám jen málo času, kvůli blížícímu se konci semestru a množství projektů k odevzdávání a tak celkově s blížícími se zkouškami s několika týdenním zpožděním tedy opět přidávám nějaký ten článek k meme Představ se! Snad mi to prominete.

Když jsem poprvé uzřela téma z čeho se mi dělá špatně okamžitě mne napadly hrubky. Ano já opravdu nesnáším hrubky, když je někdo napíše například v rozhovoru na ICQ tak budiž, ale v knihách nebo seriózních novinách(i když takových dneska moc není)? To je na mě už příliš, z toho je mi opravdu špatně.

Špatně je mi též z lidí, kteří vám "face to face" jak se říká "mažou med kolem pusy" a jsou samý úsměv, a pak vás u druhého pomlouvají. 

Z čeho se mi, ale teď opravdu dělá špatně je blížící se zkouškové a rozhodnutí o tématu bakalářky a tak celkově z budoucnosti. Ehh ano, menší osobní krize.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.