neděle 3. března 2013

Představ se! Co jsem v dětství milovala?


Představ se! je nové, trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy vám každý týden o sobě prozradím něco na téma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Co jsem v dětství milovala?

Konečně se dostávám k tomu, abych sepsala něco málo k tomuto meme. Holt nějak teď nebyl čas. A jak to vypadá tak to bude už jen horší a horší. Tedy s tím časem. 

Ať jsem přemýšlela sebevíc mnoho věcí, které bych sem zařadila mě nenapadlo. Článek tentokrát tedy bude velmi stručný. 

První věci tedy jsou encyklopedie. Ty miluju do dneška. A pořád, když vím ve které ze svých pokladů to hledat, tak se prvně podívám do nich a až potom hledám na netu. Ale taky mi nevadí si jimi jen tak listovat a prohlížet obrázky nebo nějaká zajímavá fakta. A je jedno jestli je to encyklopedie tematická- zeměpis, lidské tělo, technika, fantasy, historie,... nebo všeobecné dětské.

Další položkou na seznamu je tvořivka. Tedy veškeré takové ty ruční kreativní činnosti jako window art, batika, decoupage, keramika, malování na hedvábí, malování na textil. Když jsem byla menší, tak jsem se v tom přímo vyžívala a každou chvíli něco tvořila. Teď už mi bohužel na to nezbývá čas nebo není nálada.

Jako další mě napadá angličtina. Která mě kdysi oslovila přes takový jakýsi animovaný seriál pro výuku angličtiny u dětí. Byla tam jakási princezna, co si pamatuji, zlý čaroděj a papoušek. Takže někdy ve 3,4 letech v době, kdy jsem ještě neuměla psát jsem se poprvé začala učit tento jazyk. Jen škoda, že se od tehdejší doby mi jeho znalost příliš prohloubit nepodařila. 

Příště se můžete těšit na téma Cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.