neděle 3. března 2013

Ledno-únorové přírůstky

Zdravím přátelé,
po nějaké době tu opět mám souhrn toho, co přibylo do mé knihovničky. Shrnutí za poslední dva měsíce je tedy takovéto.

Leden
Ačkoli jsem v lednu do knihkupectví zabloudila, žádnou knihu jsem si nepořídila, tedy kromě učebnic. Ale ty vám sem samozřejmě dávat nebudu, na ty není nikdo zvědavý.
Jediným lednovým přírůstkem je tedy kniha, kterou jsem vyhrála na fantaztika.eu. Ano já taky jednou něco vyhrála, neuvěřitelné. A to jsem ani netušila, že jsem se do soutěže zapojila. Ale tak stane se, že. Touto knihou je 11. díl Upířích deníků. Ve slovenštině, takže jsem na ně zvědavá.
(Toho USB kábliku v rožku si vůbec nevšímejte. Jsem si ho nevšimla a vyblejskla to s ním. :D)

Únor
No ano další nové knihy už jsou únorové. A že jich je zase poněkud víc. Hold mě dát peníze a pustit na e-shop s knihami nebo do knihkupectví. 

První položkou na seznamu je Anna krví oděná, které jsem prostě neodolala při návštěvě knihkupectví a musela ji mít. Vedle Anny je knížečka- dáreček ke hromadné objednávce z Albatrosu nazvaná Léto na druhou.  Rozhodně to vypadá na pořádnou hovadinku. Na čtení se těším, že se zasměju.
A teď už k té velké objednávce z Albatrosu. První čtveřicí je Zelená jako smaragd, které jsem se nemohla dočkat už od přečtení Modré.  Dále tu mám Chvíle před koncem, které zaujaly už dříve jak v knihkupectví tak spoustou kladných recenzí a po přečtení Delíria, kde jsem se seznámila s autorčiným stylem. Myslím, že by to mohla být super kniha. Střípky duší, ty prostě zaujmuly a když už nic jiného mají nádhernou obálku stejně jako Milion sluncí od kterých jsem stále ještě nečetla první díl. Ale už se na něj brzy chystám.

A další čtveřice z Albatrosu obsahuje BZRK, kterému prostě něšlo odolat. Druhý díl Nadpozemské Zasvěcenou.  Holt mě zajímá pokračování, sice jsem četla, že nic moc, ale ráda si na to udělám názor sama. Na Alchymii věčnosti jsme narazila náhodou, trošku anotací připomíná Hostitele, ale první kapitola vypadala zajímavě, tak proč nevyzkoušet. A nakonec tu mám Černá labuť vzlétá, zcela náhodně mi padla do oka a slibuje dle anotace zajímavý příběh a na GR má celkem vysoké hodnocení, tak uvidíme.
Moji lásku k encyklopediím jste možná nezaznamenali. Takže tu přidávám i výbornou koupi dvou krásných obrázkových encyklopedií. Jo to mám holt z toho, že jsem zase vlezla do knihkupectví pro učebnici do školy. A zaujaly mě tam encyklopedie o Lidském těle a Lidském mozku, které byly ve výprodeji. Obě dvě jsem pořídila dohromady za krásné necelé tři stovečky.

1 komentář:

  1. Krásné knihy :) Střípky duší na mě čekají, mám je doma a chystám se je číst, tak uvidím, jaké to bude :) A na Chvíle před koncem se moc těš, četla jsem a byly prostě nádherné :)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.