čtvrtek 14. února 2013

Představ se! Když hvězdy tančí


Představ se! je nové, trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy vám každý týden o sobě prozradím něco na téma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Když hvězdy tančí

Omlouvám se, já jsem vážně strašná lemra. Ale nějak jsem úplně včera zapomněla na to, že je středa. :) Ale popravdě stále jsem nemohla přijít na to, co vlastně chci na tohle téma napsat. Ačkoli první co mě napadlo, když jsem tohle téma minulý týden uviděla bylo. No v mém případě spíš padlá hvězda začala zase chodit do tanečních. :) Ale co, nakonec jsem se rozhodla, že vám sem sepíšu takovou malou slátaninku. No snad ji přežijete. 

Tanec pře obrazovku
Na úvod musím říct, že miluju taneční filmy a soutěže(tedy jen dokud nemají neskutečné množství řad). První taneční soutěž v TV s níž jsem se setkala bylo slovenské Let's dance v roce 2006. První řadu, kterou jsem pravidelně sledovala, vyhrála Zuza Fialová. Pěkné bylo, že tam byly tuším i dvě české celebrity. A pak první řada slovenského Bailanda. Nevím, ale sledovala jsem i české obdoby, ale ty slovenské jsou pro mě numero uno. Ačkoli pozdější řady mě už tak moc jako první nechytly.


Tanec a já
Moje první osobní setkání s tancem bylo asi v šesti letech, kdy jsme chodili na baletní průpravu kvůli gymnastice. Takže různé cvičení u tyče, piruetky atd. 

Další setkání bylo s tancem už v poněkud jiném významu jako standart a latina, kdy jsem byla v první nebo druhé třídě. A jelikož přišla jakási paní, tak jsem chctěla chodit. Jediné co si z toho, ale pamatuju je jakési přešlapování "ča-ča" zelí ve třídě s uklizenými lavicemi, a pak jakýsi ples- závěrečné vystoupení. Pokud se dobře pamatuju bylo tam nejen ty tance z obvyklých tanečních, ale i nějaká "moderna".

V osmi  letech jsem se zúčastnila "uměleckého" tábora, kde jsem byla v oboru tance. To už si pamatuji poněkud víc.  Dělalo se představení ve spolupráci všech oborů. A byla to sranda. Největší zážitek mám z toho, kdy jsme jeden den měli celodenní seminář stepu. Jo to mě pořádně bolely nohy. Ale kromě toho jsme měli i jiné semináře. Ale převážně šlo o tanec k představení. Tenkrát to bylo Někdo to rád horké. A nelepší byl úvod. Někde mám ještě celé to vystoupení na videokazetě. :)

Tuším, že o dva roky později jsem jela na tento tábor znova, opět na tanec. Ale to už jsme měli jako obor samostatné vystoupení. Vím, že jsme dělali i tanec ve "stínohře". Byla to celkem sranda.

No a pak tu máme druhák na střední a taneční. No přiznávám, že jsem na tyhle tance docela dřevo. No docela sranda, když člověk tři roky po tanečních má někoho učit valčík a polku. Ano mého zlatého dobrovolníka ze Španělska na hodech. Se to skákání chtěl naučit. No nasmáli jsme se. Ačkoli jsem si tedy moc nepamatovala jak se to tančí.

Konec konců jsem takové střevo, že jsem se nechala "dřevěnou" kamarádkou ukecat a od minulého týdne mívám každé úterý večer (po následujících 9 týdnů) taneční. První hodina waltz, jive, polka. Kromě té polky asi něco u čeho vypadám trochu méně jako debil.

Jinak se když slyším hudbu tak mám tendence se tak porůznu natřásat více či méně úspěšně do rytmu. Sice u toho asi po většinou vypadám jako postižená, ale co už. Když mám svoji náladičku, tak mě to šíleně baví. :)

A jak jste na tom s tancem vy?

zdroj obrázků: google.com



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.