pondělí 4. února 2013

Představ se! Barvy mého života

Představ se! je nové, trošku netradiční meme z hlavy Erný.

Týdenní meme, kdy vám každý týden o sobě prozradím něco na téma, které Erný zveřejní u sebe na blogu.

Dnešní téma: Barvy mého života


Zdravím přátelé, snad mě omluvíte, že tentokráte píši trochu se zpožděním. Ale to víte, byla jsem na horách, dávala jsem si oddech od internetu, lyžovala, snowboardila, prostě si užívala a neměla jsem čas vám ve středu nic sepsat. Chtěla jsem sice původně přednastavit, ale nějak se mi nechtělo, prostě lenost no.

Na úvod se přiznávám, že jsem docela dlouho přemýšlela jak toto téma pojmu. A nakonec jsem vymyslela to, co tu vidíte. :D

Barva, pod jejímž vlivem trávím nejvíce času
Těmito barvami jsou žlutá a modrá. A jak je myšleno to, že pod jejich vlivem trávím nejvíce času? To máte tak. Před nějakými 7 osmi roky se mi kompletně předělával pokojíček. Tedy to moje místečko, kde jsem trávivala (když jsem chodila na střední) nejvíce času. Tenkrát jsem si vybrala, že chci mít pokoj vymalovaný na žluto. To je taková moje barva, která mi vždy dodá energii a rozjasní den. (Ačkoli, třeba ve žlutém obleční moc nechodím, protože vypadám vyblitě, ale to už je něco jiného. :D).
A modře jsem si nechala vytapetovat prostor okolo postele. Protože modrá je prostě dobrá a skvělá barva na uklidnění. Člověk si při usínání připadá jako v nebi. :) Kromě toho modrou prostě miluji. A čas od času jsou období, kdy se najednou mé oblečení přebarví do modra. Třeba v cca 10 letech jsem si pořídila první modrou zimní budnu, no a následující dvě koupě zimních bund byly také modré. To mi připomíná, že jsem si loni pořídila modrou podzimní. Kromě toho mám i modré šaty, které jsem měla u maturity. 

Barva jež mě provází po celý život
V téhle kategorii jasně dominuje barva fialová. Kdy jsem se do ní zamilovala asi ve 3 letech, kdy jsem tak nějak asi nemohla ani cítit růžovou, červenou, námořnickou modrou a bílou, do kterých mě naši pořád oblíkali. No vydrželo mi to asi do třetí třídy, kdy už mě začalo štvát, že mi všichni všechno pořizují ve fialové. Protože jsem snad neměla kromě trikotů do gymnastiky (měla jsem tenkrát i fialové lyže :D) nic v jiné než fialové barvě. Pak mě fialová na chvíli omrzela, ale stejně jsem se k ní cca v 8. třídě zase vrátila. A dnes je opět na nejvyšších příčkách pomyslného žebříčku nejoblíbenějších barev.
Zvláštností je, že jsem někde četla, že fialová je barva lidí introvertních a se sebevražednými sklony a na druhou stranu ji mají v oblibě kreativní, originální a lidé se smyslem pro ducha. Rozhodně zajímavá kombinace. :)

Barva, jež mě přivádí k šílenství
V téhle kategorii naprosto bezkonkurenčně vítězí červená barva. Říká se o ní, že podporuje agresivitu. No nevím jestli to zcela platí. Ale mně osobně červená nepřirostla k srdci. Prostě nemám ráda červenou obzvlášť tedy tu pravou rudou.
Asi proto se červené ve svém šatníku, doplňcích a celkově všech věcech, které kolem sebe mám vyhýbám.
Jediné momenty, kdy snesu červenou je, když si tak obarvím vlasy anebo věci v tmavě vínově červené barvě. :)

Můj život vyjádřen barevnou škálou
No a nakonec, abych se tak nějak dostala k tomu hlavnímu "barvám svého života". Jsem se rozhodla pro vyjádření barevnou škálou, jak svůj život vidím já. A výsledek
Můj život je často fádní, šediví, stereotypní. Kdy se spousta věcí opakuje aniž by docházelo k větším změnám. Prostě taková všední nuda.
No a někdy je to jedna velká "šou". Spousta nových událostí, skvělé zážitky, trocha adrenalinu,... Prostě, kdy se ta fádní šeď zbarví do všech odstínů duhy.
Nejsem schopná říct, která část vyloženě převažuje, poněvadž, i když je třeba fádních dnů víc, jsou některé tak duhové, že přebijí i více nudných.




2 komentáře:

  1. Tak ty jsi to pojala velice originálně a zajímavě. Když se nad tím zamyslím, tak moje kamarádky by mohla být též se sebevražednými sklony.. :D
    Ten, kdo má rád, nebo měl rád modrou, je můj člověk! ;) O červené mi ani nemluv.. Já nenávidím hlavně růžovou a samozřejmě v té barvě mám dvoje šaty.. T__T Why?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D No mně růžová, pokud to není vyloženě ta prasátkově růžová nevadí :D

      Vymazat

Díky za tvůj komentář.