sobota 29. prosince 2012

Nadpozemská- Cynthia Hand


autor: Cyntia Hand
v originále: Unearthly
název v češtině: Nadpozemská
série (orig/cz): Unearthly/Nadpozemská
díl v sérii: 1
nakladatelství: CooBoo
vydáno(aj/čj): září 2012
počet stran: 360

Anotace
Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života? Když se pak setká s Christianem, zdá se, že všechny dílky skládačky zapadly na svá místa. Jenže nic není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Clara je nakonec nucena volit mezi lidskou láskou a andělskou povinností a nikdo netuší, jaké důsledky to všechno může mít.
Nadpozemská je příběhem nejen o andělech, ale zejména o lásce, přátelství, osudu a volbách, které někdy musíme učinit, aniž bychom chtěli.

Hodnocení
Nádherná obálka (líbí se mi ty šaty :D) v mé oblíbené barvě a spousta kladných recenzí mne přesvědčila, abych si přečetla tuto knížku.


První polovina knihy mi přišla tak trošku o ničem. Nicméně to bylo tak hezky psáno, že jsem prostě musela číst dál a dál. Ve druhé polovině se to vše dalo do pohybu. Ačkoli celou dobu knihy máte pocit, že něco zůstává skryto pod povrchem a ani na konci se vám to zcela neodhalí. To asi až v dalších dílech. 

Andělská tematika je sice už taky drobet okoukaná, ale ani mi to nevadilo. Tohle totiž pro mě bylo o něčem trošku jiném. A kupodivu mě mile překvapil i závěr knihy. Rozhodně se těším na další díl. 

Ráda, čtu knížky se sympatickými postavami.  A tady se to jimi hemžilo ať už to byla Clara, Angela, Wendy nebo Tucker. Samotný Christian byl zajímavou postavou, kterou jsem občas měla chuť zabít a jindy zase obejmout a nepustit. 

Nebylo nouze ani o dobře popsané situace, kdy jsem se opravdu zasmála. V knize jsem našla nějaké ty překlepy, sakra CooBoo, trošku jsem si o vás snížila mínění. *velmi naštvaný obličej* 
Celkově si tedy kniha ode mne vysluhuje 85 % a tedy 5 hvězdiček. A vřelé doporučení všem, kteří mají rádi anděly a romantické příběhy.

zdroj obrázku a anotace: cooboo.cz

2 komentáře:

  1. Táto kniha je skvelá, veľmi sa mi páčila 8)
    Do Tuckera som sa zamilovala 8P
    Pekná recenzia 8)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.