pondělí 3. prosince 2012

Na čekačce 1.3- Prosinec

Více o projektu najdete zde

Ach ano je to tak, Vánoce se blíží, první adventní neděle za námi a téměř celý prosinec před námi. A tak nastal opět čas na další souhrn do projektu Na čekačce.

V listopadu moje polička k přečtení obsahovala 8 položek. Ze kterých jsem přečetla jen tři. Ach jo jsem lůzr. A kupodivu i v předem daném pořadí, když vynecháme objemnější knihy. Se kterými se mi nechce tahat do školy, jinak proti nim vůbec nic nemám.

Přečtené knihy tedy jsou:

  1. Ukolébavka(umění rozchodů)- Sarah Dessen(****
  2. Nadpozemská- Cyntia Hand (*****- recenze se chystá)


V prosinci (a i v dalších měsících) mě čekají:

  1. Vzpomínky na zítřek- Cecelia Ahern 
  2. Bouře mečů- George R. R. Martin 
  3. Ztracený symbol- Dan Brown 
  4. Pilíře Země- Ken Follet 
  5. Rezistence- Veronica Roth 
  6. Hostina pro vrány- George R. R. Martin 
  7. Drakie- Sophie Jordan 
  8. Čísla 1: Na útěku- Rachel Ward

3 komentáře:

  1. Máš na to likvidování 'čekajících' knih trošičku smůlu, co? Já zase likviduju recenzní výtisky a knihy z knihovny (a nedám si říct a pořád domů tahám nový), ale s mýma vlastníma to vypadá dost tragicky... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, kdybych nečetla Fifty Shades,skripta do školy, nepvypracovávala spoustu věcí do školy a měla rychlejší tempo čtení, tak by to taky vypadalo jinak. :D

      Vymazat
  2. tento mesiac som ani ja nestihla všetko prečítať, hanbím sa, sklamala som svoje očakávania 8D ale dobre, mala som toho vyše hlavy 8P
    Rezistenciu a Čísla závidím 8)
    Draki aj Nadpozemskú som čítala, super knihy 8)

    OdpovědětVymazat

Díky za tvůj komentář.