pondělí 3. září 2012

Nakladatelský maratón 1- Fragment

Projekt Nakladatelského maratonu se zrodil v hlavičce blogařky Verči. A vešekeré další informace o něm můžete najít na jejím blogu Books and Smile.

A jako první jsou tu knížky z nakladatelství Fragment.

První čtyři díly Upířích deníků ve své knihovničce považuji za největší přešlap, který jsem při nákupu knih udělala. Prostě lidi vychvalovali, že jsem pořídila všechny čtyři díly. Bohužel jsem z nich byla nadmíru zklamaná. A tak teď už je jen tak převádím z jedné části knihovny do druhé.

Ano Hunger games, vlastním celou trilogii, ačkoli tu na fotce chybí první díl, který má momentálně zapůjčen sestřenka. Ačkoli jsem se vztekala, že mám HG paperbackové, když měla vyjít za chvíli hardcover verze. Jsem ráda, za paperbacky, mají nádherné obálky. A vypadají mnohem lépe než ten soubor všech tří knih dohromady.
A první díl podle nového řazení Letopisů Narnie. Další díly jsem četla po zapůjčení z knihovny- abych ušetřila místo v knihovničce.

No a abych tak trošku dala vyniknout i trošku jiné stránce Fragmentu čili odborné literatuře. Našla jsem tyhle skvělé knížečky Do dlaně, které mi kdysi pořídila mamča.

Víc toho, kromě pár encyklopedií od Fragmentu nevelatním.

2 komentáře:

  1. Nenapadlo tě zkusit UD někde prodat? Díkybohu, že jsem si je nikdy nepořídila...
    Ty knížečky Do dlaně vypadají docela zajímavě, co skrývá obsah? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No napadlo, ale nějak jsem se k tomu nedokopala. :)
      No jsou to takové výcucy nebo souhrny základoškolské, středoškolské látky daného předmětu. Najdou se v nich užitečné věci. Zejména zempl jsem hodně využívala.

      Vymazat

Díky za tvůj komentář.