pátek 3. srpna 2012

Malá velká změna

Zdravím vás přátelé,
dneska jsem po dlouhé době měla trošku volnější den. A poněvadž se mi už dost okoukal design, který jsem tu měla, rozhodla jsem se s tím něco udělat.

Jenže to s tímhle bloggerem prostě moc neumím, tak je to prostě jen jednoduchá varianta. Není to přesně to, co bych si představovala. Ale jsem s výsledkem celkem spokojená. Sladila jsem to tak nějako do oranžovo modra a myslím, že to vypadá celkem dobře. Co vy na to? :)

No a možná jste si i všimli, že se trošku snažím překopat styl "recenzí". Nějak mi přišlo nepřehledné anglický, český název i pořadí díl v sérii v názvu článku tak jsem se rozhodla, že to prostě budu dávat do článku jako takové všeobecné info.

2 komentáře:

  1. Ohhh, já se docela lekla! Byla jsem zvyklá na jemně růžovofialový vzhled a najednou tu je dřevo! Málem jsem si (o ně) narazila hlavu. :D
    Do 'záhlaví' bych ještě možná hodila obrázek, třeba knížku (ať se to trochu oživí :)), jinak je to perfektní. Kombinace oranžové a modré je taková milá.^^ A líbí se mi to menu, je hodně přehledné.

    Btw, děkujeme za umístění v menu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nad tím taky přemýšlela, že bych tam dala nějaký obrázek, jen musím ještě přijít na to jak. :)
      Jinak jsem ráda, že se oranžovomodrá kombinace líbí. :D Díky za pochvalu menu.

      A nemáš zač děkovat.

      Vymazat

Díky za tvůj komentář.