úterý 8. listopadu 2011

Kleopatra

Dalším muzikálovým představením, které jsem navštívila byl původní český muzikál Kleopatra. A musím říct, že v té době u mně ještě stále přetrvávalo období velkého zájmu o starověké civilizace, takže tento muzikál mi přesně kápl do noty.
A tenkrát mi mohlo být tak 12 jsem opravdu chtěla, aby nám hrála Basiková, která byla naprosto skvělá. A já si z muzikálu na památku opět, kromě programu nesla i CD. Které opět doma nějakou dobu nepřetržitě hrálo a já s ním vyřvávala z plna plic.

No a ještě uvádím seznam svých nejoblíbenějších písniček z muzikálu:
  • Chci královnou se stát
  • Dámy vládnou
  • Máme svůj Řím
  • Velká píseň o Nilu


Jen ještě dodám, že jsem byla na představení, kdy ještě od premiéry neuplynulo mnoho času. A samozřejmě, že jsem navštívila tu původní verzi. Obnovenou verzi jsem neviděla. Ale s tou původní jsem byla víc než dost spokojená. A připomněla jsem si ji letos někdy v dubnu, kdy jsme natočené představení koukali ve škole.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za tvůj komentář.